ဘာေၾကာင္႔မွန္းမသိ... ဘာမွ မျဖစ္သလို


ဘာေၾကာင္႔မွန္းမသိ ဘိုးဘိုးက ေဖ႔ေဖ႔ကို ဆူပါသည္။
ဘာေၾကာင္႔မွန္းမသိ ေဖေဖက ေမေမ႔ကို ဆူျပန္ပါသည္။
ဘာေၾကာင္႔မွန္းမသိ ေမေမက မမႀကီးကို ေငါက္ပါသည္။
ဘာေၾကာင္႔မွန္းမသိ မမႀကီးက မမေလးကို ေခါင္းေခါက္ပါသည္။
ဘာေၾကာင္႔မွန္းမသိ မမေလးက ကၽြန္ေတာ္႔ကို ေခါင္းေခါက္ျပန္ပါသည္။
ဘာေၾကာင္႔မွန္းမသိ ကၽြန္ေတာ္က ေအာင္နက္ႀကီးကို ေျခေထာက္နဲ႔ ကန္လိုက္ပါသည္။
ဘာေၾကာင္႔မွန္းမသိ ေအာင္နက္ႀကီးက ဘိုးဘိုးေတာင္ေဝွးကို ေသးနဲ႔ ပန္းပါသည္။

ဒါဟာ....
ဘိုးဘိုးေျပာတဲ႔ ကံ ကံ၏အက်ိဳးလား
ေဖေဖ႔စာအုပ္ထဲက ပါဝါ ဘဲလန္႔စ္ဆိုတာလား
ေမေမနာတဲ႔ တရားေခြထဲက ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ဆိုတာလား
မမႀကီး စာက်က္ေနတဲ႔ ေဂဟစစၥတမ္ဆိုတာလား
မမေလး ရြတ္ေနတဲ႔ ေရသံသရာလား
ငါးႏွစ္သား ကၽြန္ေတာ္ မသိပါ။

အခု ကၽြန္ေတာ္သိတာက
ေအာင္နက္ႀကီးကလည္း ဘာမွမျဖစ္သလိုု အိပ္လို႔
ဘိုးဘိုးကလည္း ဘာမွ မျဖစ္သလို သူ႔ေတာင္ေဝွးႀကီးကို ညာလက္နဲ႔ပြတ္သပ္လို႔
ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ဘာမွမျဖစ္သလိုု ၿပဳံးလို႔။
(ေရးၿပီးသားေလးကို ျပင္ေရးထားတာပါ)***

Post a Comment