သမီးေလးရဲ႕ ေမာင္ေလး (ကမ္းလက္ လပတ္လည္)


Dear Sir or Madam,

ရာထူးတစ္ခုအတြက္ေလ်ွာက္ထားရန္ ဤစာကို ေရးသားရျခင္းျဖစ္ပါသည္။
ဤ ရာထူးအတြက္ေလ်ွာက္ထားရန္ အသက္အရြယ္အားျဖင္႔ အေတာ္ေနာက္ က်ေနၿပီျဖစ္ေသာ္လည္း အရည္အခ်င္းကို ေထာက္ဆလ်ွင္ အခြင္႔အေရး ရွိႏိုင္သည္ဟု ယုံၾကည္ၿပီး ေလ်ွာက္ထားရျခင္း ျဖစ္ပါသည္။

1 ) သမီးေလးႏွင္႔အတူ လမ္ျဖတ္ကူးရင္း စုတ္ျပတ္ေနေသာ သူေတာင္းစား တစ္ေယာက္ကို ေတြ႔ရၿပီး ႏွာေခါင္းပိတ္ ေဝးေဝးကေရွာင္သြားဖို႔ ႀကိဳးစားေန စဥ္ က်ေနာ္႔သမီးေလး ထို သူေတာင္းစားႀကီးကို ဂ႐ုဏာ မ်က္ေစ႔ျဖင္႔ၾကည္ ႔ၿပီး သူမ မုန္႔ဖိုးရတာေလးထဲမွ အေႂကြတခ်ိဳ႕ သူေတာင္း စားႀကီးခြက္ထဲ ထည္႔ေနရွာသည္

2 ) ထိုမွတဆင္႔ ကားပါကင္ကိုေရာက္ရာ မိုးရြာၿပီး မိုးေရတခ်ိဳ႕ စက္ဆီ တ ခ်ိဳ႕ျဖင္႔ ညစ္ေပေနေသာ ေျမျပင္ကို ေတြ႔ရၿပီး က်ေနာ္က ေအာ္ဂလီဆန္ေန စဥ္ က်ေနာ္႔သမီးေလးကေတာ႔ ဒါကိုပင္ သက္တန္႔ေရာင္စုံတစ္ခု ေတြ႔ရသည္႔ အလား ေက်နပ္ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ၾကည္႔ေနရွာသည္

3 ) အဲဒီမွတဆင္႔ ကားလမ္းျပင္ေနေသာ အလုပ္ၾကမ္းသမားမ်ား အနား ေရာက္ရာ ဖုန္မ်ား၊ အႏၱရာယ္မ်ား ဝိုင္းရံေနသည္႔ ထိုေနရာအနီးသို မသြားရန္ သတိေပးမလို႔ လုပ္ေနစဥ္မွာ က်ေနာ္႔သမီးေလးကေတာ႔ ၿမိဳ႕ေတာ္ သာယာေရးအတြက္ ပင္ပင္ပမ္းပမ္း အလုပ္လုပ္ေနေသာ အလုပ္ၾကမ္း သမားမ်ားကို ဂုဏ္ယူေသာအၾကည္႔ျဖင္႔ ရွစ္မိနစ္ၾကာေအာင္ ရပ္ၾကည္႔ေန ခဲ႔သည္

4 ) ေန႔ခင္းမွာ တစ္ခုခုစားၾကဖို႔ တိုင္ပင္စဥ္ က်ေနာ္က Starbucks ဆိုင္သြား ရန္ အႀကံျပဳသည္။ က်ေနာ္႔သမီးေလးက က်ေနာ္႔လက္ကိုဆြဲၿပီး ေခါက္ဆြဲ ဆိုင္ထဲ ေခၚသြားခဲ႔သည္။ အလြန္ အရသာရွိတဲ႔ ေန႔လည္စာျဖစ္ခဲ႔ေၾကာင္း ဝန္ခံရပါလမ္႔မည္။ အကုန္အက်အားျဖင္႔ က်ေနာ္တို႔စားသမ်ွ အားလုံး၏ က်သင္႔ေငြသည္ ဒီဇိုင္းလွလွ ျပင္ဆင္ထားသည္႔ cappuccino.ေကာ္ဖီ တစ္ ခြက္၏ တစ္ဝက္မ်ွပင္ မရွိပါ။


5 ) ဒီေနာက္ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါးပင္ အိမ္ျပန္လာခဲ႔ၾကသည္။ အိမ္မွာရိွ ခိုက္ က်ေနာ္က စိတ္မပါ႔တပါ ( မွင္ေသေသျဖင္႔ ) စာအုပ္ထူထူ မ်ား ကို ဖတ္ေနစဥ္ က်ေနာ္႔သမီးေလးကေတာ႔ ဟန္မလုပ္ဘဲ သူမႀကိဳက္သည္႔ ကာတြန္းကားကိုၾကည္႔ၿပီး ရယ္ရႊယ္မဆုံး ျဖစ္ေနရွာသည္

6 ) ေနာက္ဆုံး က်ေနာ္တင္ျပလိုသည္မွာမီးဖိုထဲမွာ အသီးလွီးရင္း သမီးေလး ရဲ႕လက္ကို ဓားရွမိသည္

" ဒါေတြကို မလုပ္ပါနဲ႔၊ မကိုင္ပါနဲ႔ေျပာတာ ဘယ္ေတာ႔မွ နားမေထာင္ဘူး " စသျဖင္႔ က်ေနာ္က ဆူမိ ေငါက္မိရာ က်ေနာ္႔သမီးေလးက မ်က္ရည္မ်ားျဖင္႔
" ဟုတ္ကဲ႔ ဒယ္ဒီ၊ သမီး ေနာက္မလုပ္ေတာ႔ပါဘူး " လို႔ ဝန္ခံရွာသည္

7 ) ေနာက္ ေဒါသမေျပေသးေတာ႔ ဟင္းခ်က္ဖို႔ လွီးရင္းျဖတ္ရင္း က်ေနာ္႔ လက္ ကိုလည္း ဓားအနည္းငယ္ ရွမိျပန္သည္။ ဒီအခါ က်ေနာ္႔သမီးေလးက

" ေဖႀကီးလက္ ဓားရွတာ ဘယ္ေလာက္မ်ားသြားသလဲ၊ ေဖႀကီး လက္ ကိုေရေဆး၊ သမီး အနာကပ္ ပလာစတာသြားယူေပးမယ္ "
ဆိုၿပီး က်ေနာ္႔ကို အားေပးေနရွာသည္။ နာေနသူကို ဆူဖို႔ ေငါက္ဖို႔ ေဝးေရာ


က်ေနာ္ေလ်ွာက္ထားခ်င္တဲ႔ရာထူးက သမီးေလးရဲ႕ ေမာင္ငယ္ရာထူးပါ။ က်ေနာ္ဟာ သမီးေလးေလာက္ မရင္႔က်က္၊ သမီးေလးေလာက္ မရိုးသား တာ အမွန္ပါ။
ျဖစ္ႏိုင္လ်င္ က်ေနာ္႔အသက္ ( ၄၂ ) ႏွစ္ကို ေလ်ွာ႔ေပါ႔ စဥ္းစားေပး ပါရန္ ေမတၱာရပ္ခံအပ္ပါသည္။


( ေရွ႕ပိုင္း က မစၥတာဂ်င္းမ္ ကို မွီးၿပီး အဆုံး 5,6,7သာ က်ေနာ္႔ အေတြးျဖစ္ပါတယ္ )

မစၥတာဂ်င္းမ္  ရဲ႕ ေဆာင္းပါး


 ဇင္ေဝေသာ္

Post a Comment